ماساژ با توپ و گوی ماساژ

ماساژ با توپ و گوی ماساژ
مقالات

ماساژ با توپ و گوی ماساژ

مقدمه

یکی از سوالاتی که درمانگران ماساژ قبل از انجام ماساژ، اغلب از مشتری و مهمان میپرسند، این است که آیا تابحال ماساژ با سنگ نمک یا با توپ و گوی ماساژ را تجربه کرده اید؟

باتوجه به اینکه امروزه استفاده از دستگاه های الکترونیکی همانند: تلفن، لپ تاپ، موبایل و تلویزیون که موجب ایجاد میدان های الکترومغناطیسی در بدن انسان شده و در میزان انرژی بدن انسان تاثیر می گذارد و عواملی مانند خستگی، استرس، بی خوابی، کوفتگی … به همراه دارد، لذا انجام ماساژ با سنگ نمک و گوی ماساژ برای بهبودیابی پیشنهاد می گردد. در این مقاله درخصوص نحوه انتخاب توپ و گوی ماساژ و چگونگی استفاده از آن را شرح می دهیم با ما همراه باشید.

پیشنهاد جسم سالم: خرید گوی نمک ، خرید قرص نمک صورتی

انتخاب توپ و گوی ماساژ

انتخاب توپ و گوی ماساژ

توپ و گوی ماساژ یکی از ابزارهای بسیار مفید در ماساژ می باشد. این ابزار که کاربرد جهانی داشته و استفاده از آن برای بهبودیابی و پیشگیری خیلی از دردهای عضلانی و مفاصل پیشنهاد می شود. کاربردهای توپ و گوی ماساژ شامل: ماساژ درمانی، تسکین دردهای عضلانی، سلف ماساژ، صافی کف پا، درمان نقاط ماشه ای و مکمل فیزیوتراپی مفید است. توپ و گوی ماساژ برای ترمیم و سفت شدن عضلات، کاهش تنش عضلانی، افزایش گردش جریان خون، تسکین دردهای عضلانی، صافی کف پا، رفع کوفتگی و خستگی های ناشی از فعالیت های روزانه بسیار موثر هستند.

جنس توپ و گوی های ماساژ به صورت سنگ، شیشه ای، فلزی، چوبی در بازار موجود است  و هرکدام کاربرد متفاوت دارند مثلا گوی شیشه ای برای ماساژ صورت و گردن مفید است و گوی های سنگ و فلزی و چوبی اغلب برای تمام نواحی بدن قابل استفاده است بهتر است بدانیم که یکی از بهترین توپ و گوی های ماساژ، استفاده از گوی ماساژ سنگ نمک معدن است که به علت مواد معدنی نهفته ای که دارد، در بهبود روند بیماریها بسیار موثرترمی باشد.

توپ و گوی های ماساژ از جنس سنگ نمک معدن را میتوانید مستقیم از معدن و بدون واسطه از وبسایت جسم سالم به صورت انبوه و خرد سفارش دهید.

 

نحوه استفاده از توپ و گوی ماساژ

نحوه استفاده از توپ و گوی ماساژ

باتوجه به زندگی مکانیکی که امروزه اغلب افراد دارند، و تعداد کثیری از افراد درگیر دردهای عضلانی، خشکی عضلات و مفاصل، تنش و استرس هستند. بیشترین دردهای عضلانی افراد بیشتر بصورت یک دایره یا نقطه درنقاط مختلف بدن مخصوصا کتف، سرشانه، گردن، کمر، کف پا… می باشد. ایده این است که ابتدا گره و نقطه درد را با دست در عضله هدف پیدا و با توپ و گوی ماساژ به دام بیندازید و سپس به آرامی روی آن نقطه، فشار نسبتا عمیق اعمال و با رفت و برگشت ادامه و تا زمانی که احساس درد برای بیمار کمرنگ شود، ادامه دهید.

درنظر داشته باشید که استفاده از توپ و گوی های ماساژ در انواع ماساژ استفاده می شود و نحوه استفاده از آن بنا به هدف متفاوت است چنانچه برای ماساژ صورت خواستید، بهتر است که از توپ و گوی ماساژ از جنس شیشه ای استفاده شود و برای ماساژ کف پا ، میتوانید از توپ و گوی ماساژ از جنس سنگ استفاده کنید. ماساژ بدن با توپ و گوی های ماساژ موجب تسکین دردهای عضلانی، افزایش گردش جریان خون، بالابردن PH خون، آزادسازی نقاط ماشه ای، افزایش دمای بدن، تنظیم فشار خون و تنظیم ضربان قلب می شود.

 

اصول تمرین ماساژ با توپ و گوی ماساژ

 

-اگر توپ و گوی ماساژ انتخابی شما از جنس شیشه ای باشد، داخل یخچال خنک شود و چنانچه توپ و گوی ماساژ از جنس سنگ نمک است، گرم شود.

– درمانگر ابتدا نقاط دردناک و ماشه ای بدن را با دست پیدا کند.

– درمانگر روغن متناسب با بدن بیمار را انتخاب و بدن را به روغن آغشته کند.

– فشار مستقیم و مالش عضلات به صورت دورانی و متناوب با توپ و گوی ماساژ

-استفاده از دیوار برای کمک درجهت درمان دردهای پشتی و گردن، صافی کف پا و دردهای نهفته در عضلات پا

-دراز کشیدن بر روی توپ و گوی ماساژ در جهت درمان دردهای عضلانی و پشتی در منزل بدون درمانگر

-توپ و گوی را زیر کف پای خود بغلتانید در جهت درمان صافی کف پا و دردهای نهفته در عضلات پا

– هنگام استفاده از توپ و گوی ماساژ برای صورت در نظر داشته باشید که در جهت عضلات به سمت بالا ، دورانی یا متناوب و آرام ماساژ داده شود.

 

مزایای توپ و گوی ماساژ سنگ نمک معدن

مزایای توپ و گوی ماساژ سنگ نمک معدن

– تسکین تنش ها و اضطراب و استرس

– تقویت و بهبود دردهای عضلانی و مفاصل

– کاهش التهابات بدن

– سم زدایی قوی و تولید انرژی

– فرم دهی بدن و رفع سلولیت

– مخصوص ورزشکاران

– تنظیم و بهبود کیفیت خواب

– افزایش آرامش ذهن و روح

برای رزرو و ثبت نام دوره آموزش ماساژ سوئدی کلیک نمائید!

نحوه ثبت سفارش توپ و گوی ماساژ

از توپ وگوی های ماساژ می توان برای بهبود و درمان نقاط ماشه ای و طب فشاری استفاده کرد و استفاده منظم از توپ و گوی های ماساژ موجب جلوگیری از آسیب و درد می شود. لذا وبسایت جسم سالم پیشنهاد دارد جهت بهبود دردهای عضلانی و رفع تنش و استرس بهتر است که در ماساژ، از توپ و گوی های ماساژ از جنس سنگ نمک معدن استفاده شود، جهت ثبت سفارش توپ و گوی ماساژ با شماره تلفن 09212188284 در تماس باشید.

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا خرید کنید

فروش ویژه

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پودر نمک معدنی صورتی (نمکدان)

30,000 تومان45,000 تومان

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی

130,000 تومان170,000 تومان