ماساژ با نمک و مزایای آن

ماساژ با نمک-جسم سالم
مقالات

ماساژ با نمک و مزایای آن

مقدمه

امروزه، نمک درمانی خشک (هالوتراپی) در سراسر ایالات متحده به عنوان یک روش مدرن که ریشه در معادن نمک با باستانی اروپای شرقی دارد، مورد استقبال قرار گرفته است. یکی از روش‌های جدید ماساژ درمانی در دنیا این روزها ماساژ با نمک است که به واسطه رواج نمک درمانی در دنیا و ویژگی متعدد آن، بسیار پررونق شده‌است. البته نوع سنگ نمک و استفاده از نمک مورد نیاز بسیار مهم است که صنعت ماساژ را تشویق به حرفه‌ای بودن وکمک از افراد متخصص دعوت می‌کند.

پیشنهاد جسم سالم: خرید دوره های آموزش ماساژ

ماساژ درمانی با سنگ نمک

نیاز به استراحت و خواب راحت، همواره جزو دغدغه‌های اصلی شاغلین این عصر است، شاید ساعت‌ها کار بی‌وقفه پشت میزهای اداری این چنین ما راخسته می‌کند، قطعا باید دارو در آخرین مرحله برای برطرف کردن این مشکل باشد و به جای آن، ماساژ با سنگ نمک انرژی تحلیل رفته را بازیابی کرده وخوابی راحت را به ارمغان می آورد. سنگ‌های متعددی برای ماساژ به کارمی‌روند و این امر در بسیاری از کشورهای دنیا انجام می‌شود؛ اما سنگ نمک دارای خصوصیاتی است که کاملا منحصر به فرد بوده و موجب افزایش کارایی ماساژ درمانی با سنگ نمک می‌شود.

نمک خشک مانند یک اسفنج عمل می کند که در مسیر دستگاه تنفسی حرکت میکند، جایی که مخاط اضافی و عناصر خارجی را جذب و کاهش می دهد. نمک خشک ضد میکروبی است، بنابراین ویروس ها و باکتری ها را در ریه ها و روی پوست خنثی و از بین می برد. در نهایت، این نوع نمک ضد التهاب هم میباشد، بنابراین به باز کردن راه‌های هوایی محدود کمک می‌کند و برای افرادی که مبتلابه آسم، برونشیت، سینوزیت، سرماخوردگی و بسیاری از بیماری‌های تنفسی دیگر هستند، تسکین می‌یابد.

پیشنهاد جسم سالم:  خرید نمک حمام، خرید صابون نمک

ماساژ با نمک-جسم سالم

بهترین نمک های مخصوص ماساژ

بهترین نمک برای ماساژ، سنگ های نمک معدنی کاملا ارگانیک و طبیعی است که سرشار از کلسیم، فسفر، منیزیم، آهن، روی، منگنز، پتاسیم هستند. این نوع سنگ ها خاصیت بلوری یا کریستالی دارند و به راحتی در آب حل میشود و برای ماساژ کلی بدن یا دوش حمام بسیار مفید هستند و با توجه به اینکه نمک به راحتی جذب بدن می شود، استفاده از آن برای ماساژ بسیار مناسب است. سنگ های نمکی شامل 84 ماده معدنی طبیعی هستند که برای بدن مفید و یون های منفی را در هوا آزاد می کند که برای ذهن و روح شما مفید است. اشکال سنگ های نمکی ماساژ به صورت گوی، قلب، قالب های مکعبی تولید و عرضه می شوند.

پیشنهاد مقاله: فواید ماساژ فرانسوی چیست؟

فواید ماساژ درمانی با نمک

یکی از بارزترین خصوصیات نمک میکروب زدایی آن است که به دلیل همین خصیصه هست که دیگر سنگ‌ها را پس از ماساژ با آب نمک می‌شویند تا میکروب و بیماری به ماساژ گیرنده بعدی انتقال نکند. تعدادی از خواص ماساژ دادن با نمک:

– کنترل فشار خون
– کنترل دیابت
– افزایش گردش خون
– لایه بردار و اسکراب مقوی پوست
– بهبود سیستم تنفسی و مناسب بیمارانی که آسم دارند.
– بهبود گرفتگی و اسپاسم های عضلانی و مفاصل
– بهبود خشکی حرکت بدن و استخوان ها
– افزایش قلیایی کردن پوست و کمک به سم زدایی بدن
– جوان سازی پوست
– بهبود زگیل، آکنه و سایر مشکلات پوستی
– رفع خستگی و اضطراب
– بهبود رماتیسم و آرتروز
– بهبود محل نیش حشرات
– رفع عفونت های قارچی پوست

شاید مفید باشد: ماساژ با گوی نمک

فواید ماساژ با نمک-جسم سالم

ماساژ بدن با نمک دریایی

برای ماساژ دادن با نمک دریا، کافیست نمک ها را بصورت گرم بر روی قسمت های مختلف بدن قرار دهیم. مواد معدنی رقیق آلی در سنگ ها به داخل پوست و بدن نفوذ کنند و این امر باعث درمان واقعی می شود.

– رفع خستگی پا
-بهبود کوفتگی و خستگی های روزانه
– شل شدن عضلات و رفع اسپاسم های عضلانی
– بهبود رماتیسم
– تسکین درد
– جوانسازی پوست و کلاژن سازی
– مناسب پاکسازی پوست ، لایه بردار و اسکراب قوی

ماساژ شکم با نمک

ماساژ شکم با ترکیب نمک و روغن که گاهی اوقات ممکن است به عنوان ماساژ معده نیز شناخته شود، یک درمان ملایم و غیرتهاجمی است که ممکن است برای برخی افراد اثرات آرام بخش و شفابخشی داشته باشد.

مقاله تکنیک های ماساژ روسی را از دست ندهید!

مزایای ماساژ شکم با نمک

– بهبود مشکلات مربوط به معده
– بهبود مشکلات گوارشی
– بهبود یبوست و نفخ
– زمان کمتری بین اجابت مزاج
– افزایش جریان خون در شکم
– تقویت عضلات شکم

یکی از بهترین روشهای تسکین دردهای شکمی، تهیه کیسه نمک گرم و قراردادن آن روی شکم به همراه ماساژ و دست ورزی ملایم بدون فشار به صورت دورانی اطراف ناف در جهت عقربه های ساعت می باشد. دقت داشته باشید چند ساعت قبل از ماساژ غذای سنگین و تند نخورید.

ماساژ دادن سر با نمک و مزایای آن

ماساژ سر را می‌توان به عنوان یک معجزه و مکمل برای درمان بسیاری از بیماری‌ها و مشکلات بدن مطرح کرد. به طوری که با انجام روزانه چند دقیقه ماساژ می‌توان بدنی سالم‌تر و روانی آرام‌تر داشت که پیش‌نیازهای اساسی برای زندگی بهتر و روحیه‌ی والاتر هستند لذا جهت حفظ سلامتی و ایجاد آرامش بیشتر، کارشناسان ما روش انجام ماساژ سر با نمک به همراه مزایای آن را به روش ذیل به شما پیشنهاد می کنند:

برای انجام ماساژ مو با نمک، کافیست یک قاشق غذاخوری نمک به شامپوی مو اضافه کرده و به مدت 10 دقیقه به صورت آهسته ماساژ داده و سپس آبکشی کنید. ماساژ سر با نمک برای پوست مو و تقویت مو بسیار موثر است. باتوجه به اینکه نمک معدنی دارای املاح معدنی خالص و غنی می باشد لذا ماساژ سر با نمک از مزایای ذیل برخوردار میباشد:

– با افزایش جریان خون موجب تقویت فولیکول های مو و سیستم ایمنی بدن
– جلوگیری از ریزش مو و شوره سر
– تنظیم چربی پوست سر و مو
– درخشان کننده مو
– بهبود دردهای میگرنی و سردرد
– کاهش استرس و اضطراب و ایجاد آرامش
– بهبود اختلالات خواب
– بهبود سیستم اعصاب
– بهبود مشکلات تنفسی

در مورد مزایای ماساژ درمانی بانوان چه میدانید؟

ماساژ با نمک دریایی-جسم سالم

فواید ماساژ لثه با نمک

ماساژ دادن لثه با نمک یکی از روش‌های سنتی درمان بیماری‌های لثه و دهان است. برخی از فواید این روش عبارتند از:

1. کاهش التهاب لثه: استفاده از نمک در ماساژ لثه می‌تواند به کاهش التهاب لثه کمک کند. نمک دارای خواص ضد التهابی است و می‌تواند به کاهش التهاب و درمان بیماری‌های لثه کمک کند.

2. تقویت ریشه دندان: ماساژ لثه با نمک می‌تواند به تقویت ریشه دندان کمک کند. این روش می‌تواند باعث تقویت لیگامانت‌های دندانی شود و به بالا بردن سطح عملکرد دهان کمک کند.

3. بهبود حالت دهان و تنفس: استفاده از نمک در ماساژ لثه می‌تواند به بهبود حالت دهان و تنفس کمک کند. نمک دارای خواص ضد باکتری است و می‌تواند به کاهش بوی بد دهان و حفظ بهداشت دهان کمک کند.

4. رفع خارش و درد لثه: ماساژ لثه با نمک می‌تواند به رفع خارش و درد لثه کمک کند. این روش می‌تواند به تسکین درد لثه و بهبود رفتار دهان کمک کند.

پیشنهاد آخر مقاله: خواص و طریقه مصرف صابون نمک

خدمات ماساژ با سنگ نمک

برای انجام خدمات ماساژ با نمک، انتخاب نوع نمک و نحوه انجام ماساژ یکی از اصول مهم است.لذا پیشنهاد می گردد؛ جهت کسب اطلاعات بیشتر درخصوص نحوه رزرو انواع خدمات ماساژ، ثبت سفارش سنگ نمک معدنی ارگانیک و معرفی مراکز ماساژ و کلینیک های زیبایی، از کارشناسان وبسایت جسم سالم راهنمایی لازم بعمل آید.​

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا خرید کنید

فروش ویژه

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پودر نمک معدنی صورتی (نمکدان)

30,000 تومان45,000 تومان

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی

130,000 تومان170,000 تومان