ماساژ با گوی نمک

ماساژ با گوی نمک-جسم سالم
مقالات

ماساژ با گوی نمک

امروزه سنگ نمک در صنعت ماساژ مانند انجام ماساژ با گوی نمک، یکی از پرکاربردترین ابزار جهت درمان بیماری های عضلانی، رفع گرفتگی ها، اصلاح گودی کمر، اصلاح کف پای صاف، ایجاد فضای با آرامش و بدون استرس، رفع خستگی ها، شادابی پوست صورت و بدن، و تزئین محل ماساژ می باشد.

برای دوره آموزشی ماساژ با ما تماس بگیرید!

گوی نمک چیست؟

سنگهای نمک پس از استخراج معدن به شکل منظم توسط دستگاه‌های مخصوص برش و تراش داده می‌شود و به اشکال مختلف به بازار عرضه می شوند. سنگهای نمک دارای 84درصد مواد معدنی و عناصر طبیعی که براثر سالها رسوب در دریاها و معادن تشکیل شده است از این رو غربی ها برای بهبود سلامت افراد استفاده می کنند.

سنگ نمک به دلیل داشتن یون‌های سدیم مثبت و کلر منفی دارای خاصیت یونیزاسیون است. این خاصیت سنگ نمک از مهم‌ترین خواص آن به شمار می‌آید و موجب افزایش انرژی در بدن و فضای بیرون می شود.
یکی از پرکاربردترین اشکال سنگ نمک معدن، گوی های نمکی هست که به شکل دایره تولید و امروز در صنعت ماساژ برای ایجاد آرامش بدن و تسکین ذهن استفاده می شوند. خرید گوی نمک باتوجه به اینکه خاصیت ضدعفونی کننده دارد، موجب افزایش جریان هوا و تصفیه آن می شود و در خیلی از مکانها بعنوان دکور از آن استفاده می کنند.

گوی نمک چیست-جسم سالم

آموزش ماساژ با گوی نمک

زندگی پرشتاب امروزی خیلی خسته کننده شده است. انرژی و نشاط را از ما می مکد و ما را کسل کننده، خسته و بی روح می کند. ما باید آرام باشیم و انرژی از دست رفته را جبران کنیم تا احساس شادابی کنیم. آرامش و استراحت انرژی را در بدن و ذهن ما تقویت می کند تا بتوانیم تغییرات مثبتی را در زندگی روزمره خود احساس کنیم.
ماساژ با گوی نمکی راهی برای رهایی از خستگی ها و دریافت انرژی است.

ابتدا توپ یا گوی های نمکی را گرم کرده و یا می توان به تنهایی یا با مقداری روغن های پایه روی نقاط محرک خاصی از بدن قرار داده که باعث شل شدن این نقاط می شوند و این خود موجب جریان یافتن انرژی در بدن می شود.
از جمله نقاط  محرک می توان به عضلات کنار مفاصل، عضلات پشتی بدن، عضلات ران، عضلات بازو، کف دست و پا، عضلات شکم، .. اشاره کرد. همچنین می‌توان توپ‌های نمک را خنک کرد و مراقبت‌های ورزشی بیشتری را
با هدف کاهش التهاب هدف قرار داد.

همراه با اقدامات درمانگر (ماساژور)، فعالیت توپ های نمکی باعث گردش خون بهتر برای دفع سموم و آرامش مطلوب در بدن می شود. این مراقبت همچنین تنش را تسکین می دهد، عضلات را تقویت می کند و مناطق رفلکس را تحریک می کند. مواد معدنی موجود در توپ های نمکی به بازسازی مجدد عضلات و مفاصل کمک می کند، درد و التهاب را کاهش می دهد و به آرامی پوست را لایه برداری می کند. هنگامی که پوست با سنگ های ماساژ با نمک لایه برداری می شود، احساس تغذیه و صافی می کند.

ماساژ گوی نمکی به آرامش بدن شما کمک می کند. سیگنالی را به سیستمی ارسال می کند که حالت استرس را خاموش می کند و به حالت استراحت تغییر میکند. به این ترتیب، درمان می تواند مناطق مشکل دار بدن را شناسایی کرده و بر روی آنها تمرکز کند.

از تکنیک های ماساژ سوئدی برای اعمال فشار با گوی های نمکی داغ به نواحی مختلف بدن استفاده می شود. برخی از توپ های نمکی یا سنگ های استفاده شده کمتر در نکاتی که به فشار بر مناطق مشکل کمک می کند، اشاره می شود. ماساژ سنگ نه تنها عضلات دردناک و تحت فشار را آرام می کند، بلکه به تعادل میدان الکتریکی نیز کمک می کند. این سنگ به دلیل فرکانس طبیعی در حال تغییر، توانایی سازگاری با سیستم های انرژی بدن و متعادل کردن سیستم عصبی را دارد. حرکت گوی های نمکی بر روی بدن به صورت دورانی و آهسته می باشد.

توصیه می شود که برای نگه داشتن بهبود کیفیت انرژی گوی های نمکی، پس از استفاده مقابل نور مستقیم آفتاب و جریان هوا قرار داده شوند. استفاده از گوی های نمکی برای افراد مبتلا به زخم های باز منع مصرف دارد. همچنین توصیه نمی شود که توپ ها (گوی ها) را مستقیماً روی مسیر واریس بیرون زده بغلتانید.

آموزش ماساژ با گوی نمک0جسم سالم

خواص ماساژ با گوی نمک

– تسکین تنش ها و اضطراب و استرس
– تقویت و بهبود دردهای عضلات و مفاصل
– کاهش درد و التهابات بدن
– لایه برداری ملایم پوست
– سم زدایی قوی و تولید انرژی
– افزایش گردش جریان خون
– بهبود قند خون
– افزایش آرامش ذهن و بدن
– سفت شدن و استحکام عضلات
– جوانسازی پوست صورت
– رفع خستگی های ناشی از فعالیت های روزانه
-اصلاح گودی کمر
– اصلاح کف پای صاف
– فرم دهی به بدن و رفع سلولیت
– مخصوص ماساژهای ورزشی و پرفشار
– تنظیم و بهبود خواب

آیا ماساژ با گوی نمک برای همه مناسب است؟

هرچند که ماساژ با گوی نمک در بسیاری از موارد می‌تواند مفید باشد، اما برای همه مناسب نیست. برای مثال، افرادی که دچار بیماری‌های پوستی هستند، مانند پسوریازیس، اگزما، درماتیت و آکنه، نباید از این نوع ماساژ استفاده کنند، زیرا ممکن است باعث تشدید علائم بیماری شوند.

همچنین، افرادی که دارای سرطان پوست هستند، نباید از این نوع ماساژ استفاده کنند، زیرا ممکن است باعث ایجاد تحریک و آسیب به پوست شوند. علاوه بر این، افرادی که دارای بیماری‌های قلبی، فشار خون بالا، دیابت، یا مشکلات گردش خون هستند، باید قبل از استفاده از ماساژ با گوی نمک با پزشک خود مشورت کنند، زیرا این نوع ماساژ ممکن است باعث افزایش فشار خون و تحریک سیستم قلبی عروقی شود.

در کل، بهتر است پیش از استفاده از ماساژ با گوی نمک، با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید ببینید که آیا این نوع ماساژ مناسب برای شماست یا خیر.

ماساژ با گوی نمک و درمان بیماری‌هایی مانند روماتیسم

ماساژ با گوی نمک در کاهش درد و تنش عضلانی موثر است و ممکن است به کاهش علائم برخی بیماری‌های مرتبط با درد و التهاب، مانند روماتیسم، کمک کند. اما برای درمان این بیماری‌ها به تنهایی، ماساژ با گوی نمک کافی نیست و باید با روش‌های دیگری مانند داروهای ضد التهاب، فیزیوتراپی و تغییرات در شیوه زندگی همراه شود.

همچنین باید توجه داشت که قبل از استفاده از هر نوع روش درمانی، بهتر است با پزشک خود مشورت کنید تا بتوانید ببینید که آیا این روش درمانی مناسب برای شماست یا خیر و اگر این روش مناسب برای شماست، چگونه می‌توانید آن را به درستی انجام دهید.

گوی نمک صورتی

با خرید سنگ نمک صورتی معدن می توانید از خواص بی شمار آن بهره مند شوید. گوی های نمک صورتی از این مزیت مستثنی نیستند و سرشار از کلسیم، منیزیم، پتاسیم و آهن بوده و در صنعت ماساژ بسیار پرکاربرد و خواص درمانی دارند.

گرم کردن و قراردادن گوی های سنگ نمک صورتی بر روی نقاط دردناک و گرفتگی های بدن، بسیار مفید و موجب شل شدن و تسکین آن نواحی می شوند.

خواص گوی نمک-جسم سالم

نحوه تهیه و فروش گوی نمک

باتوجه به مزایای طبیعی و فوق العاده ای که گوی (توپ) های نمکی دارند، بیشترین مشتریان این محصول مراکز اسپا، ماساژ و استخرها هستند که برای انجام ماساژ از آن استفاده می کنند.

گوی (توپ) های نمکی آرامش معدن در وب سایت جسم سالم در ابعاد مختلف بنا به درخواست و سفارش مشتریان تولید و عرضه می شوند.

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا خرید کنید

فروش ویژه

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پودر نمک معدنی صورتی (نمکدان)

30,000 تومان45,000 تومان

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی

130,000 تومان170,000 تومان