همه چیز در مورد دل نمک

خواص دل نمک-جسم سالم
مقالات

همه چیز در مورد دل نمک

دل نمک چیست و انواع دل نمک

دل نمک یا همان نمک سفید که بعنوان کلرید سدیم طبیعی هم شناخته می شود. در واقع نوعی نمک سفید رنگ و شفاف است که از تبخیر آب دریا یا دریاچه ها به وجود آمده، عمدتا بی رنگ یا سفید است، البته نمک به رنگ های صورتی، نارنجی، زرد، سیاه، قرمز و یا آبی دیده می شود. اگرچه امروزه، دل نمک کمتر از دیرباز در بازار یافت می شود و تنها امکان خرید نمک های یددار و تصفیه شده در بازار وجود دارد. اما در گذشته، دل نمک مصرف بسیاری داشته و خواص درمانی آن، نه تنها شامل روح و روان فرد میشد، بلکه مصرف خوراکی آن سبب میشد تا بسیاری از بیماری ها از بدن فرد دور شود.
انواع دل نمک به علت داشتن طبع گرم و خشکی که دارد، برای سلامتی بدن بسیار مفید و ضروری است. دل نمک حاوی مقادیر بالای مواد معدنی مانند منگنز، منیزیم، مس، آهن، روی، پتاسیم و کلسیم و مقداری ید است. برای اطلاع از قیمت و خرید دل نمک و خرید نمکساب دل نمک از وبسایت جسم سالم کلیک نمائید!

دل نمک چیست-جسم سالم

خواص انواع دل نمک

انواع دل نمک حاوی بیش از 80 ماده معدنی و عنصر و دارای خواص بینظیر است که همه این مواد معدنی به فرآیند و تقویت طبیعی دستگاه بدن ما کمک می کنند.

– بهبود و تقویت هضم غذا
– بهبود مشکلات روده ای، معده، یبوست
– دارای طبع گرم و خشک و بهبود بلغم
– دارای ویتامین K و تقویت سیستم ایمنی بدن و استحکام استخوان ها و مفاصل
– دارای مقداری کم ید و مناسب بیماران با تیروئید پرکار
– افزایش و تقویت متابولیسم بدن
– بهبود دردهای عضلانی و کاهش اسپاسم های عضلانی و مفاصل
– خاصیت ضد عفونی و ضد باکتریایی و بهبود بیماریهای دهان و دندان
– بهبود فشار خون پایین
– اسکراب و لایه بردار پوست
– افزایش گردش جریان خون
– افزایش آبرسانی به سطح پوست و ایجاد رطوبت و لطافت پوست

پیشنهاد مقاله: ماساژ آروماتراپی چیست؟

دل نمک صورتی چیست؟

باتوجه به اینکه انواع دل نمک از تبخیر آب دریا یا دریاچه ها به وجود آمده، عمدتا بی رنگ یا سفید است، البته نمک به رنگ های صورتی، نارنجی، سیاه، قرمز و یا آبی دیده می شود. از آنجایی که نمک صورتی اولین بار از کوه های هیمالیا واقع در پاکستان استخراج شده به همین دلیل در کل دنیا به نمک هیمالیا معروف شده است . اما ایران غنی از نمک صورتی داریم که به هند و اروپا صادر میشود.

نمک صورتی دارای ۲۵ نوع ماده معدنی ارزشمند از قبیل کلسیم، پتاسیم، آهن، روی، منیزیم و فاقد ید… میباشد که برای بدن لازم و ضروری است . برای خرید نمک صورتی کلیک نمائید!

دل نمک-جسم سالم

 

کریستال دل نمک

کریستالهای دل نمک، بلورهای کلرید سدیم مکعبی شکل هستند.نمک سفره شامل مکعب های کوچکی است که از طریق پیوند یونی، یون های سدیم و کلرید به هم متصل شده اند. کریستال نمک اغلب به عنوان نمونه ای از ساختار کریستالی استفاده می شود. اندازه و شکل کریستال های نمک را می توان با دما تغییر داد.

برای خرید کریستال دل نمک کلیک نمائید!

نحوه تهیه و فروش انواع دل نمک 

امروزه به دلیل خواص زیاد و قیمت بالایی که سنگ نمک دارد، افراد زیادی اقدام به سوء استفاده از مصرف کنندگان کرده و نمک دریا را با عنوان نمک معدن به مشتریان عرضه می کنند.انواع دل نمک به صورت گرانول، شکری، کریستال، پودری در بازار عرضه می شود.لذا سایت جسم سالم با ارائه و فروش نمک معدنی اصل به صورت بسته بندی های بهداشتی، نمکساب و هم به صورت عمده مستقیم از معدن با قیمت مناسب به هموطنان عزیزمان عرضه و در خدمت شما مشتریان محترم خواهد بود.

همچنین برای رزرو و ثبت نام دوره های آموزشی ماساژ کلیک نمائید و یا برای دریافت مشاوره با شماره تلفن 09212188284 تماس حاصل نمائید!

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا خرید کنید

فروش ویژه

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پودر نمک معدنی صورتی (نمکدان)

30,000 تومان45,000 تومان

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی

130,000 تومان170,000 تومان