چراغ آباژور سنگ نمک معدن

چراغ آباژور سنگ نمک معدن
مقالات

چراغ آباژور سنگ نمک معدن

مقدمه

بهتر است بدانیم که سنگهای نمک معدنی که برای رشد و نگهداری سالم باید توسط موجودات زنده بلعیده یا جذب شوند. آنها نمک های عناصر کمیاب در حیوانات و ریز مغذی های گیاهان را تشکیل می دهند.  سنگ نمک یک ماده معدنی کریستالی است که از دو عنصر سدیم و کلر تشکیل شده است. در طبیعت، همچنین حاوی طیف گسترده ای از مواد معدنی دیگر مانند کلسیم، گوگرد، پتاسیم و منیزیم است. نمک به طور کلی برای زندگی ضروری است و شوری یکی از ذائقه های اساسی انسان است. در این بلاگ بیشتر به روش‌های مراقبت از چراغ آباژور سنگ نمک معدن، اهمیت سنگ نمک معدن، پاکسازی و شارژ آن و پاکسازی محیط با سنگ نمک معدن می پردازیم. با ما همراه باشید تا این ماده ضروری را بهتر بشناسید.

پیشنهاد جسم سالم: خرید سنگ نمک آبی ، خرید گرانول سنگ نمک معدنی صورتی

 

چگونه سنگ نمک معدن را نگهداری کنیم؟

چگونه سنگ نمک معدن را نگهداری کنیم؟

سنگ نمک معدن یک ماده حیاتی و ضروری برای موجودات زنده است که در صورت دارابودن بهتر است روش های نگهداری از آن را بدانیم که میتوان به شرح ذیل اشاره کرد:

  • در یک ظرف دربسته نگه دارید تا از رطوبت و آب محافظت شود تا از کلوخه شدن آن جلوگیری شود.
  • در جای خشک و خنک نگهداری کنید تا عمر مفید آن افزایش یابد.
  • از رطونت و نمناکی محیط اطمینان داشته باشید.
  • بالاتر از سطح زمین نگهداری شود.
  • عدم تماس با فلز
  • سنگ های نمک معدن تزئینی، هفته ای یکبار به طور مستقیم در مجاورت نورخورشید قرار داده تا شارژ شود و یون منفی آزاد شده مجددا جذب و هوای مساعد و پر از انرژی را ایجاد کند.

مقاله کاربرد و خواص انواع سنگ نمک معدنی را از دست ندهید!

پاک‌سازی و شارژ سنگ نمک معدن

یکی از خواص ویژه سنگ های نمک معدن، دارای یون منفی و تصفیه کنندگی هوا است که موجب پاکسازی هوا و تولید انرژی مثبت می شود. جهت شارژ شدن سنگ نمک معدن (مواردی که تزئینی هستند) بهتر است به مدت تقریبا 2 ساعت در مجاورت نور مستقیم آفتاب قرار داده شوند که باعث ذخیره انرژی خورشید شده و برای ایجاد آرامش و پاکسازی محیط نقش بسیار اساسی خواهد داشت.

 

روش‌های پاک‌سازی سنگ نمک معدن

روش‌های پاک‌سازی سنگ نمک معدن

باتوجه به اینکه سنگ نمک معدن دارای یون منفی است و قادر به جذب ذرات ریز، گرد، غبار و دود موجود در هوای محیط است که این عملیات موجب پاکسازی و تصفیه هوای خانه، محل کار و ایجاد آرامش و رفع خستگی های ناشی از آلودگی های هوا و محیط، تقویت سیستم عصبی، تنظیم کیفیت خواب، بهبود خلق و خوی و … می شود.

قراردادن سنگ نمک معدن در فضای اتاق، محل کار، کارگاه، … ایده مناسبی است. بر این نکته اشاره دارد که سنگ های نمک معدن بهتر است  که در مجاورت هوای آزاد و نور آفتاب قرار گرفته تا از طریق نورخورشید انرژی از دست رفته شارژ و مجددا بتواند پاکسازی محیط را انجام دهد. زیرا گرما موجب شارژ شدن آن می شود و ماندگاری بیشتر خواهد داشت.

یکی از پرکاربردترین خواص آباژور سنگ نمک معدن در یوگا و فنگ شویی است که برای ایجاد فضای آرامش بخش و سرشار از انرژی مثبت، بسیار پرطرفدار است.

برای تمیز کردن سنگ نمک معدن هم کافی است که از یک دستمال نخی با نمناکی کم استفاده و سپس با یک دستمال نخی دیگر آن را خشک کرد.

پیشنهاد دوره آموزشی: برای رزرو و ثبت نام دوره آموزشی ماساژ سوئدی کلیک نمائید!

 

چراغ آباژور سنگ نمک معدن چیست؟

چراغ آباژور سنگ نمک معدن چیست؟

چراغ سنگ نمک معدن تکه ای از نمک استخراج شده است که نور از طریق محیط کریستال نمک می درخشد که معمولا طیف رنگی آن از رنگ سفید تا نارنجی کمرنگ و صورتی می باشد. وقتی روشن می شوند درخششی گرم و رنگ تقریبا صورتی از خود ساطع می کنند.

انواع چراغ های آباژور سنگ نمک معدن توسط لامپ های برق روشن می شوند و بسیاری از مردم از درخشش آن در هنگام غروب و زیبایی آن لذت می برند.

چراغ های سنگ نمک معدن فواید سلامتی دارند در اصل «یونیزه‌ کننده‌های طبیعی» هستند، به این معنی که بار الکتریکی هوای در گردش را تغییر می‌دهند و برخی از افراد ادعا می کنند که چراغ های سنگ نمک معدن موجب بهبود کیفیت هوا، خلق و خوی و کیفیت خواب می شود.

چراغ های تزئینی سنگ نمک معدن فواید سلامتی مختلفی دارند بطوریکه هوای خانه یا محل کار را تمیز، آلرژی ها و حساسیت ها را تسکین، تقویت خلق و خوی، تنظیم خواب … کمک کنند.

​با خواص و طریقه مصرف صابون نمک آشنا شوید!

 

فواید چراغ یا آباژورهای سنگ نمک معدن

  • بهبود کیفیت هوا
  • تقویت خلق و خو
  • بهبود کیفیت خواب
  • تصفیه کننده مقوی هوا
  • تولید انرژی مثبت
  • افزایش آرامش و تسکین دردهای ذهن و روان
  • بهبود تنفس بهتر
  • بهبود بیماری های تنفسی مانند آسم، آلرژی و حساسیت های فصلی

 

چراغ آباژور سنگ نمک معدن، چه مدت می‌تواند روشن بماند؟

 

چراغ آباژور سنگ نمک معدن، چه مدت می‌تواند روشن بماند؟

باتوجه به اینکه یکی از خاصیت های اصلی سنگ نمک، آزادسازی یون های منفی است و با گرم شدن این اتفاق می افتد، به مدت طولانی روشن ماندن سنگ نمک معدن مشکلی بر اثرات آن ایجاد نمی کند.

به یاد داشته باشید که روشن ماندن چراغ آباژور سنگ نمک معدن و گرم شدن آن بعنوان آباژور به مدت طولانی در شب برای محیط و افراد بسیار ثمربخش می باشد. در هر صورت سنگ نمک معدن خاصیت های فراوانی دارد و با خاموش شدن آن هم همچنان تأثیرات خود  را دارد.

این نکته را توجه داشته باشید که سنگ نمک معدن را در محیط نمناک و مرطوب نگهداری نکنید چون حلال است و بخار می کند بهتر است که در جای خشک و خنک نگهداری و در ساعات زیاد هم میتوانید روشن نگه دارید.

در مورد ماساژ با گوی نمک چه میدانید؟

 

آیا سنگ نمک معدن ذوب می‌شود؟

سنگ نمک معدن بیش از 90درصد دارای مواد معدنی خالص می باشد و باتوجه به اینکه خاصیت حلال خیلی بالایی دارد در مجاورت گرمای شدید، رطوبت و آب قرار بگیرد، به سرعت ذوب و آب می شود لذا پیشنهاد می گردد، جهت نگهداری سنگ نمک های معدن به مدت طولانی (به صورت تزئینی و خوراکی) در جای خشک و خنک نگهداری شوند.

 

نحوه ثبت سفارش چراغ و آباژور سنگ نمک معدن

وبسایت جسم سالم پیشنهاد می کند جهت داشتن محیطی آرام و فضایی سالم از آباژور و چراغ های سنگ نمک معدن در محیط خانه و محل کار خود استفاده کنید. جهت ثبت سفارش انواع آباژور و چراغ آباژور سنگ نمک معدن، جاشمعی، دکوری … با شماره تلفن 09212188284 به طور مستقیم تماس حاصل فرمائید.

همواره فضای خانه و محل کار خود را با چراغ آباژورهای سنگ نمک معدن مزین کنید.

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا خرید کنید

فروش ویژه

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پودر نمک معدنی صورتی (نمکدان)

30,000 تومان45,000 تومان

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی

130,000 تومان170,000 تومان