انواع کاربرد صابون نمک برای پوست

صابون نمک برای پوست-جسم سالم
مقالات

انواع کاربرد صابون نمک برای پوست

صابون نمک برای پوست یک محصول ضدعفونی کننده و پاک کننده است. مواد اولیه صابون شامل:
روغن یا چربی (حیوانی یا گیاهی)، هیدروکسید سدیم یا هیدروکسید پتاسیم و نمک معمولی به همراه رنگ های طبیعی یا اسانس است. ولی صابون های سنگ نمک معدن کاملا طبیعی و خالص هستند و مواد افزودنی ندارند و به طور مستقیم می توان روی پوست مالش داد .

خرید صابون نمک از جسم سالم

معادن گرمسار یکی از معادن غنی از سنگهای نمک صورتی است که در کارگاههای تخصصی ، سنگ های نمک معدن را در اشکال مختلف تولید می کنند یکی از محصولات این کارگاهها تولید قالب های صابونهای نمکی است.
در این مقاله قصد داریم جهت آشنایی بهتر فواید و کاربردهای صابونهای نمک و صابونهای سنگ نمک معدن و نحوه استفاده از آن را توضیح دهیم ، با ما همراه باشید.

شاید دوست داشته باشید: خواص صابون نمک

فواید صابون نمک برای پوست

صابون های سنگ نمک معدن حاوی مواد معدنی خالص (کلسیم، منیزیم، آهن، …) است که برای بدن بسیار مفید و ضروری هستند و بهتر است با فواید صابون نمک برای پوست حاوی نمک و صابونهای سنگ های نمک معدن آشنا شوید:

– کنترل و بهبود بیماری های پوستی همانند اگزما، قارچ، پسوزیاریس، آکنه
– لایه بردار و اسکراب قوی
– ضدعفونی کننده و پاک کننده
– بهبود عفونت های پوستی، ویروسی، باکتریایی و قارچی
– سفیدکننده و درخشان کننده پوست
– بالابردن افزایش گردش جریان خون در زیر پوست
– رطوبت رسان و آبرسان قوی
– جوان کننده و شاداب کننده پوست
– ضد چین و چروک های پوست
– برطرف کننده لکه های پوستی
– برطرف کننده و کنترل کننده چربی پوست و جوش
– کاهش التهابات و قرمزی پوست
– برطرف کننده بوی بد بدن

 

فواید صابون نمک برای پوست-جسم سالم

رفع جوش با صابون نمک

استفاده از صابون های معمولی برای پوست و بدن مناسب نیستند چون دارای PH قلیایی هستندو با PH پوست تداخل داره و موجب جوش زدن ، دهیدراته شدن و خشکی پوست می شوند و بهتر است که از صابون های حاوی نمک یا سنگ های نمک معدنی استفاده کنید.
همانطور که می دانید نمک یک ماده ضدعفونی کننده و کنترل کننده و کاهنده چربی پوست و خشک کننده چربی است و همچنین پاکسازی عمیق منافذ، تعادل تولید روغن و خنثی کردن باکتری هایی که می توانند باعث ایجاد جوش و آکنه شوند، کمک می کند.
صابونهایی که حاوی نمک هستند هم از این خاصیت بی بهره نخواهند بود ولی صابونهای سنگ نمک معدنی باتوجه به خاصیت طبیعی و ضدعفونی کننده و پاک کنندگی قوی که دارند، چربی های پوست بدن را کنترل و و از جوش زدن بدن و صورت جلوگیری می کنند.

شاید مفید باشد:آموزش استفاده از نمک حمام

صابون نمک برای لایه برداری پوست

یکی از خواص بسیار فوق العاده ای که صابون نمک برای پوست دارند، خاصیت اسکراب و لایه برداری دارد و سلول های مرده پوست را از بین می برد و در حالی که سم زدایی می کند به تعادل چربی پوست نیز کمک می کند.
بعضی از صابون های نمک بازاری و همچنین صابون های سنگ نمک معدن دارای خاصیت لایه برداری و پاک کننده قوی هستند که به برای رفع لکه های قهوه ای پوست صورت، جای جوش بسیار مفید هستند و توصیه می شود که هنگام استحمام برای شستشوی پوست و صورت از آن استفاده کنید و پس از خشک کردن بدن از لوسیون بدن برای نرم کردن استفاده کنید.

صابون نمک برای لایه برداری پوست-جسم سالم

نحوی استفاده از صابون نمک برای پوست

باتوجه به اینکه نمک به پاکسازی عمیق و تعادل چربی در زیر پوست کمک می کند، استفاده از صابونهای حاوی نمک بهتر است که هفته ای 3 بار بدن و صورت را با آن شستشو داد.
صابون های سنگ نمک معدن باتوجه به خالص بودن و مواد معدنی مهمی که دارا هستند برای همه افراد با سنین مختلف مشکلی ایجاد نمی کند ولیکن بهتر است افرادی که پوست های خشک دارند، هفته ای یکبار ولی کسانی که پوست های چرب و جوش دار دارند ، می توانند سه روز در هفته هنگام حمام کردن از آن استفاده کرده و پس از خارج شدن از حمام و خشک کردن بدن از لوسیون مرطوب کننده استفاده کنند و به مرور شادابی، سفیدی و جوانی پوست خود را خواهند دید.
پیشنهاد می گردد

: هر زمان از کار خسته اید، استحمام کنید و بدن خود با شامپوی بدن کاملا شسته و تمیز کنید و همزمان صابون نمک برای پوست را به طور آهسته روی پوست به صورت دورانی ماساژ دهید و بعد از 5 دقیقه آبکشی کنید و بهترین حس دنیا تجربه کنید و شادابی و بوی خوش را به بدن خود هدیه دهید.

درمان بیمای های پوستی با صابون نمک

باتوجه به اینکه نمک خاصیت ضدباکتریایی و خواص ضدالتهابی دارد و با استفاده منظم و اصولی از صابون های حاوی نمک و صابونهای سنگ های نمک معدن، می توان به کنترل و بهبود بیماری های پوستی نظیر پوست های خشک و چرب و جوش دار، جوش های سرسیاه، آکنه، اگزما، پسوریازیس، قارچی، درماتیت، لکه های ناشی از افزایش سن و خارش پوست … کمک کند.

درمان بیمای های پوستی با صابون نمک-جسم سالم

 

طرز تهیه و خرید صابون نمک برای پوست:

به یاد داشته باشید که هر بیماری یک شبه بوجود نمی آید که یک شبه هم از بین بروند برای بهبود بسیاری از بیماری ها باید صبور بود، مخصوصا بیماری های پوستی.
استفاده مداوم از صابون های سنگ های نمک معدن باتوجه به خالص بودن و خواص فوق العاده ای که دارند ، تأثیر درمانی خود را بین 3 تا 6 هفته به مشتریان نشان خواهد داد.
کارگاه های معدن ما، صابون های سنگ نمک معدن را به صورت قالب های 200 گرمی تولید می کنند و پس از استفاده می توانید در مجاورت هوای آزاد و زیر نور مستقیم خورشید قرار داده و انرژی آن را شارژ کنید و برای مدتها از آن استفاده کنید.
جهت ثبت سفارشات نمکی و بخصوص صابون های نمکی و دریافت مشاوره خواص سنگ نمک معدن به طور مستقیم با شماره 09212188284 در تماس باشید.

دیدگاه (1)

  1. […] شاید مفید باشد: کاربرد صابون نمک برای پوست […]

دیدگاه خود را به ما بگویید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همین حالا خرید کنید

فروش ویژه

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پودر نمک معدنی صورتی (نمکدان)

30,000 تومان45,000 تومان

پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی
حراج!
پک نمکساب دل نمک و نمک معدنی صورتی

130,000 تومان170,000 تومان